Världeens SÖTASTE syskoon o mamma!!! ♥♥♥

Hejje Bloggizz o Marängizz ofc!!! ♥♥♥ ^^
Ida har jah trääfat mina nya o gamla syskoon o min mamma, som e VÄRLDENS SÖÖTASTE!!!!!! ♥♥♥♥♥♥ :love: Alla som e födda i kullen jah e med i var inte där, men de som var där heter Ronja (som bor kvar hos Tilda), Freja, Saga och Nelly!! ♥♥ På mina nya syskon fick jah inte nosa elr leka fast jah fick kolla på de!!! ♥♥ ;) :love: Jah o mina gamla syskon där emot har sprungit runt och busat tillsammans!!! ^^ :D ♥♥♥ Emma, Sarah, Matte o Husse fick bära valparna!!! ♥♥♥ :) Lyllo doom!!! :) ♥♥  Men jah fick iaf se dee ^^ :D Vi körde en tävling!!! Första gången kom jah 2 och andra gången kom jah 1!!! ♥♥ Men första gången så stoppade Ronja o Tilda mejj!! ^^ :D ♥♥♥
O så klaart som jah sa så tog de meed sejj KAMERAAN!!!! ♥♥♥ Så nue bliir deet bildeer!!!!♥♥♥♥ ^^ <33
(en bild på mejj söta mamma o alla söta gamla syskonen)!!! ♥♥ :love:
(en till bild på syskonen o mamma) ♥♥♥ ^^ :love:
(en till bild på alla utan  Ronja elr Freja) ♥♥♥ ^^ :love:
(en bild på sööta mamma o sööta Emma)!! ♥♥ :love:
(en biild på mejj o sööta mamma, hehe försöker charma mejj inföör henne)!! ♥♥ :love: ^^
(en biild på Emma o Sarah som hlr i varsin av mina nya syyskoon, visst e de sööta)?!!! ♥♥♥ ^^ :love: <333
(en biild på de sööta valparna)!! ♥♥♥ ^^<33 :love:
(en biild på en av de småå sötingarna som biter Sarahs hand)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
(en sööt biild på en till av sötingarna som försöker komma ut ur den lilla hagen)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
(en biild på emma o en till sööting)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
mst gå nue ska tugga vidare på mitt ben, fleer bilder kmr seen!!! ♥♥
Puss bloggizz o Marängizz ofc!!! ♥♥♥♥ ^^ <333 ;*

Kommentarer
Postat av: Marängizzen ♥

Sötaa Bilder!!

2012-05-27 @ 19:41:02
URL: http://mzel.blogg.se/
Postat av: Zafirizzen!!! ♥

Thx sweettie!! ♥♥

PUSS!!!♥♥♥ ;'

2012-05-28 @ 17:31:25
URL: http://mzel.blogg.se/
Postat av: Marängizzen ♥

Varsee, söötis! ♥♥♥

Puss på dej!! ♥♥♥♥♥ <33 ;*

2012-06-09 @ 10:04:46
URL: http://mzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0