Mer om mina nya sööta syskon!! ♥♥♥♥

Hejjeee Bloggizz o Marängizz ofc!! ♥♥ ^^
Nue har Emma letat lite på google och hittat vääldigt mkt mer om mina nya syskon på en sida KLICKA HÄR!!!♥ :love: Det e tyyp min mamma Tildas mamma som heter Majas Mattes sida!! ♥♥ Om ni inte fattade deet däär så förstår jag er. Men Tilda e min Mamma, Maja e Tildas mamma alltså Zafiras Mormor, så det e min mormors Mattes sida!! ♥♥♥ ^^ Kankse liite bättre förklaring!! Som ni ser i Marängs senaste inlägg så finns det en kommentar från ett nytt litet djur!!! Välkommen Tingeling hem till Ella!! ♥♥ :love: Due e jätte sööt och hps verkligen på att Marängizz svarar ja på din fråga!! ♥♥ :love: Vad jah känner honom så gör han noog deet?! :) Elr Marängizz!!?? :D ^^ :love:
Vid tyyp halv sju-kvart i sju ringde våran granne och sa att jah va i deras träädgåård!! :O föör deet var jaah!! ^^ :D :D :D Hade ryymt genom staketet (det e inte så högt)! :D Så nue får jah inte gååe ut meer! :mad: :thumbtown: Hps veerkliigeeen att Emma släpper ut mejj snart!! ♥♥
Lite biilder på mina fiina syskon och min fiina mamma dåe, som dååe kmr från min mormors mattes sida (sryy för att jah sparat de till miin daatoor)!!! ^^ Glöömde sääga deet men det bleev 4 hanar och 3 tikar!!! ♥♥♥
(en biild på min suuper sööta mamma med sina suuper sööta valpar)!!! ♥♥♥♥♥ ^^ :love:
(en suuper sööt bild på tvåå av mina nya sööta syskon)!! ♥♥♥ ^^ :love:
(en suuper sööt biild på en av mina nya syskon)! ♥♥♥ ^^ :love:
Nue bilder på valparna näär de e 3 veckor tyyp!! ♥♥
(en suuper sööt bild på tre av mina nya syskon när de e liite äldre en de andra bilderna)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
(en suuper sööt biild på mest en av mina syskon men man ser två till däär bakom)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
(en suupeer sööt biild på en av mina nya syskon) ♥♥ ^^ :love:
(en tiil suupeer sööt biild på en av mina nya syskon)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
(ännu en tiill biild på en av mina nya suupeer sööta syskon)!!! ♥♥♥ ^^ :love:
Sååh dee va alla biilder jah hittade på min suuper sööta mamma med suuper söta valpar på mormors mattes sida!! ♥♥ Deet fanns några bilder på min mamma när hon hade valparna i magen oxåå men ville inte ta alla bilder från mormors mattes sida!!! ^^ ♥♥♥
LÄÄNGTAAR TIILL PÅ LÖRDAG NÄÄR JAH SKA TRÄFFA VALPARNA BAARA 2 DAR KVAAR!!! ♥♥ :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
(efteer som deet bleev lite biilder på mina nyya syskoon bliir deet några igen på mejj när jah var 5 veckor)!!! ♥♥♥ ^^
Hejjdååh haa en deet braa bloggizz o Marängizz ofc!!! ♥♥♥ ^^<33 ;*

Kommentarer
Postat av: Marängizen! ♥

Haha, jag har ju redan sagt ja, när du skrev det dära! ♥♥♥♥ Jag tror vi va inne & bloggade samtidigt!



PUSS!

2012-05-24 @ 20:39:14
URL: http://mzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0