Bilder på mej enligt önskemål jao! ♥

Vojj Vojj bloggizz, läsare & OFC Zafirizzen! ♥
Nu har vi fått ett önskemål hära av Tingeling att lägga upp bilder på oss (jag & Zafirizzen) som är tagna av Emma & Linn! :love: Men jag lägger bara upp bilder på mejj, så får Zaffi lägga upp bilder på sig! ♥♥♥ Så varsegod Tingeling:

Jaaag! ♥ Fotad av: Emma! <3333

Oxå jaaag i min kära matskål! ♥ Fotad av: Emma! <3333

Jaaag igeen! ♥ Fotad av: Emma! <3333

Oxå jag! ♥ I Emmas händer! Fotad av: Linn <3333

Den har ni sett då, men ändå! Fotad av: Linn! <3333

En bild på mej när jag var minde, och gnagde på min godis-sticka/fröstång! ♥ MUMS! Äppelsmak! Haha! Fotad av: Linn! <3333

Så! Dock bara 6 bilder, men jag hinner inte så mkt mer nue! Hps du blev nöjd Tingeling! ♥♥
Vi sees, everybody! :love:
Älskarer! PUUUUUUSSHEJ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0