Två inlägg i rad again! ♥

Cha bloggizz o marängizzen! ♥

 

Zafirizzen här. Nu har jah gjort två inlägg i rad på bloggen för andra gången på inte så lång tid. Jag vet att jag inte hunnit fråga dej marängizz elr Linn, men jag ändrade headern. Fast varken Linn elr Emma tyckte om deras bilder. Sry bli inte arga på mej om ni inte tyckte om den för då kan jag byta tillbaka!♥♥♥ Fast jah tycker den blev rätt snygg ändåå.... :D

Imorrn ska jah bli kastrerad! :O Undra hur de blir, fast de e för att jah inte ska få valpar och för att jag inte ska bli så lessen när jag löper och inte får några valpar fast jah tror att jah ska få det. Så ett tag framöver får jah gå lite med tratt! :D ;P Då kmr det säääkert en bild på mejj! ♥♥♥ ^^

 

Chaadåå bloggizz o Zafira, nu ska jah leka vidare.

 

(jag och emma igåår, på kvällen. mwhihi) :D ♥ ^^


Kommentarer
Postat av: Marre

Bilden på dig Zafirizzen och Emmzan är jättesöt:)♥

2012-04-02 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0