JAAAG <3

Cha Cha bloggen och Zafirizen! <33 (Skrev Zafirizen utan 2 i:n där jah brukar) Mwaha! :D Bara för att jah vill börja skriva så! Iaf, nuue deet jag, Marängizzen som skriveer! <33
Igår städade Linn min bur! :D Nu är den jäättesnygg! På sistonde har jag börjat leka mullvad! Då gräver jag ner mig i spånet! DET ÄR SÅH KUL! Snygg header du gjorde Zafirzzen! <33 :) Jah har oxåå en på förslag som vi kanske tar efter denna vi har nu! Kan lägga upp en bild på den sen! Iaf, snart mst jah sluta att skriva eftersom att Linn ska sätta in mig i hamsterbollen så att jag får SPRINGA! :D :D :D

Här kmr headern:

Tycks? <3

Aja! See u and love u so much! <3 PUUUSS OCH KRAAAM //Marängizzen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0