Sommarbildeer och cykling!! ♥♥♥

Tjeeenaa bloggizz!!!
Idag har jag tagit min första cykeltur i den nyyaa korgeen!! YIPPEEEY!!! ♥♥♥ :D :thumbup: :P PÅ turen var deet jag, Emma och Emmas Morfaar!! Dit vi åkte så badade jag tassarna och lite beneen!! :P :thumbup: ^^
Efter cykelturen åt jag och Emma lite smultroon!! ♥
En bild på ett av smultronen i Emmas haand!!! ♥♥♥ Foto: Emma<33
En bild på hur nöjd jag var efteråt!!! ^^ :D :P ♥♥♥ Foto: Emma<33
En suuper cool bild på när jag tar smultronet ur Emmas hand!!! :O :P :thumbup: (smultronet e nt omoget utan det finns vita smultron som ee suuper gooda)!!! :love: Foto: Emma<33
Hela veckan tyyp har Emma varit meed Linn!! ^^<333 Så litee bilder av de nuue!! :) ;) :P
En suuper fiin bild på mejj och Emmaa!!! ♥♥♥ Foto: Linn<33
En vääldigt häftig bild på Mejj och Linns arm när hon lekte med meejj med ett grässtråå!! ^^ :D <33 Foto: Emma<33
En urgullig bild på Mejj!! som i oförsig e tagen när nt Linn var däär!! :( ;) <33 Foto: Emma<33
Byeee bloggizz, Marängizz och Linnsaan!!! ♥♥♥♥♥ <333 ^^;*

Kommentarer
Postat av: Linnsaan & Marängizzen!! ♥

Åh så sööta bilder! ♥

Hejsvejs, vi sees, puss! ;* ♥

Postat av: Zafirrizzen♥ & Emmaaan!!

Naaw thxx söötisaar!!! ♥♥♥

Hejsveejs på er oxåå sees, puss! ;* ♥

2012-06-30 @ 13:07:16
URL: http://mzel.blogg.se/
Postat av: Linnsaan & Marängizzen!! ♥

Varsee puss! ♥.♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0