Shopping...♥

Tjeeena bloggizz, och ofc Marängizz & Linnsaan!! ♥♥♥♥♥ ^^
Idaag på eftermiddag åkte jag, Emma, Husse och Matte till Djuraffärn^^<33 Där kööpte vi MASSAAA sakeeer till mejj....♥ :D :P :) ;) ^^ Liiite bildeer^^:
Tvåå bildeer på min nyaa korg!!! <333 Deen e såå sköön och goosiig!! ♥♥♥ :D Foto: Emmsaan<33


Haha, tvåå bildeer på lilla sööta mejj i korgeen!! ^^♥♥♥ :) Foto: Emmsaan<33



Tree bildeer på min nya sele och majj!! ^^♥ :P Foto: Emmsaan<33


Tvåå bilder på majj och min flyytvääst som jag fick tills i sommar när jag ska vara hos mamma lite mer än en veckaa!! :love: ♥♥♥ Foto: Emmsaan<33


Haha, tvåå bilder på mitt nyaa koppeel!! :D :P ^^♥ Foto: Emmsaan<33

En biild på min nya maat!!! :love: Undraa om jag glr deen??? :D Foto: Emmsaan<33

Deet var min lilla shopping daag...♥
Tjaddååå bloggizz och ofc Marängizz & Linnsaan!! ♥♥♥♥♥ <33 ^^;* :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0