BURSTYLE! ♥.♥

Tjeenaare mannen (& kvinnan) & OFC Zafirizzen & Emmsaan &  även alla underbara lääsare!! ♥.♥
Marängizz som skriver! ♥.♥ Ni måår väll bra, får jag hoppas!? :p DET GÖR JAAG! :love:
Idag har Linn nämligen städat min bur & varit med mejj jättemkt! ♥
Jag ska visa min burstyle som jag har just nu på bild sen! :D
Meen.. nu ska jag berätta vad som hänt idag: På morgonen chillade jag bara!! :p Senare hjälpte Linn mig så att jag kunde springa i min boll.. fast jag tkr inte om den så mkt egentligen ;) Men i bland går det ju bra iaf! :) Sen åkte Linn till sin kompis Ida.. fast jag började då istället gnaga på en ny GODIS-STICKA elr om man nu vill kalla den för FRÖSTÅNG så går det också bra! :D Sen kom Linn hem & städade min bur.. & jaa, sen är det ju nu! :love:
Att äta är alltid det första jag gör när jag kmr tbx till en nystädad bur! :p Foto/bild: Linn © ! <33
Jag.. ^^ det var så mörkt att Linn var tvungen att ta med blixt! ^^
Min burstyle! :D ♥ Foto/bild: Linn © ! <33
Titta vad som satt på vårt handbollsmål i kväll.. ett GULLIGT DUVPAR!! :love: Foto/bild: Linn © ! <33
Fast.. den ena verkade dissa den andra, för sen var det bara en kvar.. ;O Foto/bild: Linn © ! <33
Vi syns snart!
Tjeenaaredååh bloggizz & fans & OFC Zafirizzen & Emmsaan! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sara

För någon dag sedan tog tävlingen om en ny bloggläsare slut. Kom in för att se om det var du som vann :-)

MVH Sara

2012-07-03 @ 15:59:55
URL: http://babai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0