Tjeenaa ❤

Tjeenaa bloggiz, fanzen, läzarna, VÄRLDEN, och ofc min Zafiirizen!! ❤

Maräng här! :) Hoppas ni oxå mår bra, precis som JAAH!! :thumbup: Iaf... detta inläggaet kmr handla om:

Senaste nytt om MIG!
Zafiirizen!
Ofc allt möjligt
Kmr bilder på MIG!


Kejj, ska börja mee att berätta senaste nytt om MIG!
Jaah... iaf, Linn har varit i fjällen och åkt snowboard och skidor (hon åkte snowboard alla dagar, men dee va kvällsåkning en kväll, och då blev dee skidor) Då iaf fick ja klara mig mee Linns mamma... fast hon e SKIT-snäll! Om ja får uttrycka mig sååh! ;) För Linns mamma va nt mee på skidresan denna gång... Nu e Linn iaf hemma! Men för övrigt mår jag BRAA!!

Och nu till DIG Zafiirizen!
Jaah, jag älskarejj oxå<333 Som vän, jepp ;) ❤ Och här e en mening till dejj Zafiirizen: En äkta vän är en glimt av guld, känn dej träffad! ❤ ❤ Och dee menar jaah verkligen till DIG, en sann vän! ❤;*

Nu ska ja självklart berätta om allt möjligt!
Idag tog Linn lite kort på mig... Inget jag älskar direkt... Det var så kul att hon (Linn asså) kom tbx idaa...! ❤ ❤ Blev JÄÄÄÄTTEBLAAD!!! Och Linn oxå... Linn har inte tagit bort julpyntet från min bur ännu hlr.... men dee e bara bra!! ❤ Som sagt Zafiirizen, dee e SÅH tråkigt att julen e över...

Och nu kmr bara (elr bara och bara) lite bilder på MIIG!!!

Sitter & äter i MATSKÅL€N! Fast... gör ju alltid dee...

Jaah som sitter i min ull... :thumbup:

Nyfikna jag!! ;)

Och nue va väll detta inlägget slut dååh... men egentligen för att Linn vill lägga sig... (klockan e 23.50) Asså jag har jue precis vaknat och ska lattja HELA natten! Snart ere jue 12: slaget... :p

Aja, seeees!;*<´3333
Pözzi & kramii! Älskarejj Zafiirizen! ❤
//Maräng;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0