❤ Gott Nytt År! ❤ & lite mer till Zafiirizen! ❤

Cha cha bloggizen, fanzen, läzarna och SJÄLVKLART Zafiirizen ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
Maräng här! ❤

Till Zafiirizen:

Taack för bilden! As-najjsig xD ❤ Du e verkligen VÄRLDENS bästa hund!! Och oxå VÄRLDENS bästa bloggdelare! ❤ & tur att dee gick så bra hos vetrinären! Gott Nytt År på dig! ❤ ❤ ❤

Till alla:

Gott Nytt År på er alla! Mitt nyår var oxå bra! Men ja va såklart inte ute vid raketerna... Men hörde dom.... det gjorde jag VERKLIGEN!! Men snart måste nog Linn ta bort julpyntet från min bur... SYND asså! ❤ Jul e jue kul! Haha! ❤ Nu måste jag sluta, men TJAABBADÅÅH VÄRLDEN! :)

Och Zafiirizen, ÄLSKAREJJ! ❤ Zafiirizen + Marängizz =

//Maräng;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt år!

2012-01-17 @ 17:19:37
Postat av: Maräng

Haha, Gott Nytt År! :) Förlåt, jag är sent ute, men bättre sent än aldrig!

2012-03-08 @ 19:56:47
URL: http://mzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0