Tjooh! ;*

Tjooh bloggizz, fanzz och ofc Zafirizzen! <33

Det är Marängizzen här! Jag mår så bra så! :D
Hoppas ni oxåå mår bra! Imorgon ska Linn städa min bur! :p
Men idag får jag gosa med de andra i familjen, för Linn ska sova hos Fanny.L med Emma :o
Linn tkr deet ska bli kul, men jag kmr längta! <33 Jag ska börja blogga bara MER OCH MER på denna bloggen! :love: Men på sistonde har det blivit liiiiite mindre, men bara liiiite! :) Iaf, imorgon ska Linn kanskee oxå bygga kapplabanor till mej, som jag kan springa i! :p
Men nu mst jag gå... fast bilder kmr:

Bild från när jag var liten! ;)

Bild på mejj i Emmas händer, men ni har sett den förrut! ^^ ;*

Aja, jag hinner inte vissa mer bilder nue!
Men vi sees! Pöss och kramizz //Maräng;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0