Nu har de äntligen kommit!!!

Chaaa bloggizz o Marängizz ofc!!! <33
E VÄLDIGT glah just nu, joo gissa vrf....igår fick jag 7 syskon!!! DE e alltså födda 24 april o jah e född 13 mars!!! <33 Den 26 maj är det syskon träff för oss äldre syskon + alla mattar och hussar hemma hos mamma och min syster Ronja som bor kvar hos mamma. <33 Så i sommar när alla i min familj utan JAG åker till österrike ska ja va hos mamma och ronja, då kanske det är en till liten hund där att leka och skoja meh!!! <333 Efter som de e så små ska jah o Ronja nog hjälpa morsan att uppfostra de !! :D <333
Aja ska leka vidare nue och tänka på de 7 söta små nykommlingarna!!!
Chaadååå bloggizz och Marängizz!!! <33333 ;* ^^
(Efter som valparna e så små så kmr det bilder från mejj när jah va liten)!!!
(en bild på mejj som uppfödarna tog när jah va tyyp 5 veckor gammal)!! <33
(en till nästan lika dan bild fast jah gömmer mejj bakom en boll)!!! <33
(den fösrta bilden emma tog på mejj med sin dator)!!! <333
(en bild på mejj som emma tog när jah oxå va liten, fast inte lika liten)!!! <33

Kommentarer
Postat av: Zafirizzen!!! ♥

Glömde att skriva att bilder kmr på mina syskon när vi fått några, sen när vi varit på syskonträff kmr det bilder från den!!! <333 ♥♥♥♥ ^^ ;*

2012-04-26 @ 15:59:42
URL: http://mzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0