Kul grejig!!! xD

Kära Tina
För det första vill jag säga att Mamma är den bästa vän jag haft, och att Alice är helt dum i huvet.

 Mina sista önskningar är att Johanna och Tyskalärare gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Marie får ett lyckligt liv tillsammans med Moster
Jag vill säga tack till Fanny M för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Lisa
Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Morfar Tog sitt liv.

 Snälla sörj mig inte Lala Du kommer ändå att dö.
Jag kommer alltid att älska Oma (farmor)
Men Sebbe kommer ändå alltid ha den största platsen i mitt hjärta.


Ta fram din mobil,
ta slumpmässigt namnen som kommer upp.
Fuska inte

menar ej Sebbe!!!!!! Kul grej va....? Men jag har ej grälat elr tycker att Alice e helt dum i huvet. Det här e bara en slump grej!!!!!       


Gullig kirby!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0