Vanligt inlägg o lite bilder!<3

Hejj på er alla fans och läsare till min o Zafiras bloggiz!

Maräng här! Dee e najs att ha en blogg! Särskillt mee Zafira!!<3 Jag o Zafira har nt träffats än, men ja tror vi har sett bilder på varandra, jag har iaf sett Zafira! Men Linn o Emma tänkte att vi kunde få nosa på varandra snart... YIPEY!!!<3 Det ska bli najs, hihi! Aldeles nyss gosade jag mee Linn, o kröp runt i hennes händer! Jag fick förresten lite nya leksaker idag! Det var en tunnel, som var grön o orange! Sen var dee en bitleksak i trä, med snöre på! Jag började direkt! Linn såg dom när hon var i affären mee Emma o Zafira o Linn och Emmas kompis Fanny! Dom köpte några saker till Zafira! :) Sen åkte Linn dit dagen efter och köpte dee hon hittat till mig!! Nu kmr dee lite bilder på mina leksaker och på mig, bl.a på min godis sticka!! Den eee SÅÅÅ god!!

Jag bredvid min Älskade godis sticka!!<33



Linn som håller i mina LEKSAKER!!<33



Jag, godis stickan o en fjärdedel av Linn!! ;D

Men nu var mitt inlägg slut för denna gången, men ha det gött igelkött!!<3
Pöss på er allihopa!! // Maräng ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0