Poolare Teo

Tjeena tjeena bloggen, faans o zafira!!<3

Ja mår som vanligt bra! Ville säga att på fredag kmr förmodligen min poolare Teo! Han e både min kompis o släkting! Vi e Sibiriska dvärghamstrar båda två, men ja e vit o lite guldig medans han e grå! Om han kmr ska han sova över 2 nätter! Hans matte e Linns kusin Hilda. När Linn o Hilda snackar i telefon brukar vi få snacka lite i luren mee! Ja och Zafira e oxå kompisar... tror ja iaf, vi har ju aldrig träffats. Men när vi får nosa på varandra kmr vi säkert bli poolare!
... vadå, tkr ni dee e konstigt att en hund o en hamster kan va kompisar!? Jag o Zafira, iaf jag, och hon om hon vill ska bevisa dee! Så det så!!!<33

Här kmr lite bilder! Haha ha dee gött iaf!



Här e min bur, man ser dock bara övervåningen, men lite på undervåningen mee! Linn e ju mee på bilden oxå!!



I <3 Food...!!


Dee e ja i tunneln o Linn pekar på mig! :)


Allt för denna gång! See ya! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0