Ny leksak o en tandborste<33333

Heeej allihooopa! Hoppas ni mår bra!<3 Dee gör jaaa! (Och Linn)! Hoppas framför allt att DU Zafira mår TOPPEN!!!<3333

Ja e så himmla glaaad! För dee första: Linn e frisk nue! Hon åkte o hemtade matteböcker hos Emma, som hade blivit förkyld ;/ Men iaf, Linn städade min bur o höll på mee mig nu när hon e frisk! Och vet ni? För det andra: Sen så köpte Linn en jättestor lekplats i trä för hamstrar (kmr på bild)! Dee e mee massa hål o gångar o stegar! Och sen köpte hon en godis formad som en tandborste (kmr på bild)! Zafira pröva dee!! Den e SKITGOD!!<3<3 Dee e för hundar o gnagare (jag)!! Står i kassan!<333 Linn ska köpa en sån till Teo (min kompis på västkusten) o skicka den i brev o.O Linn tog bort stegen i min bur (som leder till övervåningen) så nu får ja ta mig upp o ner genom att klättra (YEEEY) ;p!!<3 Ja e jätteglad! En till sak till dig Zafira: Hoppas vi får träffas snart o nosa<333

Okidoki bloggen, nu kmr bilder på lekplatsen, och tugg grejen!


Linn o tandborste tugg grejen :p



Min lekplats (som på bilden står på min bur)<33333


Aa, men då va dee väll inge mer detta inlägget! ;D
See yah bloggen o fans o Zafira! <3
Pöss på eer! // Maräng ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0