Molle! <3333

Tja bloggis fans, läsare o framförallt maräng. Dogis här.

Jag fick som sagt leksaker av emma när vi var i djuraffären me linn o fanny osså. vi åkte buss. leksaken e trasig o tuggbenen goa. leksaks giraffen som jag fick e najs. beta v ena benet nyss av giraffen!! hehehehehe...! <33333 ida var ja me molle. nice..! molle o ja har gift oss <333333 niceigt att ha en man när man e 7 månader. vi gick ut på en prominix me molles matte. nu e jag trött. jaja de var allt för denna gång nu kommer lite bilder, ha de najs maräng o alla fans,

söv gött lille fött!


(emma o leksak trasig)!!!
(jag, emma o leksak trasig)
(jag som tuggar tugg ben)!!
(emma me alla MINA tuggben)!!!!!!!
(jag som tuggar igen)!!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0