Äntligen jag igen xD

Tja tja, bloggiz, fans o Märäng <333!!!

Ida har jag inte varit hemma typ själv bara non ting, jo en halv timme typ...men inte mer!!! Emma sitter vid datorn mycke... men jag sover ändå!!! zzzz! snart e det något som emma o hns vänner kallar halloween!!!!! emma har en skit snygg bakrundsbild...! emma, linn, lisa, maria och ella har gjort ett band, som htr
EllmE MusiC. Det står för EllaLisaLinnMariaEmma
hahaha! kuligt! ida var vi på fest hos emmas kusiner. emmas morbror hade fyllt år, det var kul men lite jobbigt!
nu ska jag zzz vidare!!


// zafira


skratta bör man annars dör man!! (emma lärte mig denn)!!


(snygg vaaa)????

(skriv gärna komentar) :) <333333333

Kommentarer
Postat av: Maräng ;D

Söööötizz, skrev dee även på mitt inlägg! <3 Älskar o dela bloggozzz mee dig!<33333

2011-10-29 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0