Vanligt inlägg...

Tjabba, tjena, hallå alla våra härliga fans, bloggläsare, mattar och Zafiraa!<333333

Hoppas ni fortfarande mår bra då, för dee gör ja! ^.^ Ja skulle oxå säga till Emma: Att dee e helt okej att du skrev om hästarna, för de e ju djur! Bara lite, lite, lite stora kaaanske :/ Men skulle hälsa tbx till Emma från Linn, hon ville ja skulle säga dee <33 Och dee har kmt 2 till färger på de där tandborstarna i djuraffären!! Linn ska köpa en annan färg till mi sen! Men ja har inte kmt så långt på den! Den e ju så stor :/ Linn köpte en sån som hon skickade till min kompis Teo från mig! Men nu ska ni få höra något som ja tror ni kmr bli förvånade övr!! I går köpte Linn morotsgodisar till mig för första gången o.. och... och, dee e svårt att säga dee meen... ja gillade de inte!!!! Inte likt mig, men men! Teo gillar nt hlr godis :S Men nu tror ja nt att dee va ngt mer att säga såå.. detta inlägget e väll slut för denna gången då! Dee kmr en bild på mina godisar när Linn håller i dom! o.O Förresten har Linn klippt sig ida, märkte ja :D<3

Här kmr bilden då!


Linn men godisarna xD

Men aja nu va väll detta inlägget slut då!
Och extra hälsningar till Zafira o Emma från mig o Linn!
See you! Puss o kram<3333
// Maräng ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0