Kanske blir en resa 14 dec...

Hejj bloggizen, fanzizar, läzare o framförallt Zafirizzen!<3333333

Älskareer! <3 O hoppas nu att ni mår TIP-TOP! Dee gör ja! O ja ska kanske få följa mee Linn på deras resa till Linns farmor som bor i Småland! ;) Dee blir i december i sånna fall! :o Kuligt :p Min kompis Teo ska vara där då! ;P O vet ni va som hände här om dan! :D Min uppfattning: Ja gnagde bara lite på min leksak... iförsig så gnagde ja bort allt snöret, men men! Linns uppfattning: När jag kommer till buren ser ja har snöret från leksaken är borta! Sen när ja lyfter på Marängs hus ligger snöret där, blaandat mee ullen! HaHa!

Aja nu e dee ja Maräng här igen! ;p Men nu va dee typ inge mer ja skulle säga såå heejdååh! Älskareer alla fanz! O älskarejj så himla mkt Zafirizzen!
Nu skickar ja mee en bild på min leksak som ja bet av snöret på
Här kmr den! :)




Aja okii! Dee va allt iaf! Pöss på eer!
Heejdåh!<3333
// Maräng ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0