Ändrat stilen!

Tja tja bloggiz, fans, läsare o såklart Maräng!!!!!

Vi ändra designen!!!! Hoppas du tkt de va okejj Maräng. Fast ja vet att du älskar lime grön!!!! ;)
Snyggare text ozzå!! No nästa gång linn kmr hit ska emmas syrra hjälpa mig o Maräng att ändra header! Bilder på alla fyra och såånt! no ja hps de blir snart! Ida ska emma vakta miig! NICE! <333333 ;)

Igår fick ja ett nytt ben! NICE! typ allt e nice vet! <3333333 Noja nu ska jag nog snart tugga vidare på benet men NICE! de kmr en bild på miig! knske ja skriver sen på eftermiddan när emma e vakt. <333333 hps de! nu ska ja tugga vidare!!!!
Juste...har en snusnäsduk!!!!! Där de står HOT DOG! fick den av emma!


Ha de NICE! Älskarejj Maräng!!!!!
hedå bloggiz, fans, läsare o Maräng!
(jag) hehehehe!!!!!

(snusnäsduk o emma bakom) hehehe!

(jag med snusnösduk) hehehe! NICE

(emmas nya bakrundsbild)
Den här bakrunds bilden e så jävlaaaaa NICE!!!!!! sry min svordom!!! ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0