Ny style tyyp! :P

Tja tja bloggizz fans läsare o Maräng!!!!!!!!! <333333 ♥♥♥♥♥♥♥

Har tyyp ändrat style ida...ser jätte spingkig ut :( Men Emma säger att jag alltid kommer vara hennes lilla älskling!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <333
Noja, var o klippte mejj ida, skulle bara klippa lite men hade så många tovor så fick rakas tyyp! Kmr bilder här nere! :P

Så hps ni har de bra o glr min look. Husse e o köper en tröja åt mejj! ♥♥♥♥ De kmr en bild på den seenn tyyp!
Men ajja ha de bra o komentera min look plzz!

Love maräng 4ever! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <333333


Tjadå bloggizz fans läsare o maräng!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <33

(ja o emma)

(min kropp)! ♥♥♥

(ja som ska sova)! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Marre

Zafira, kommer du inte frysa nu när det är vinter?♥

2011-12-04 @ 19:27:26
Postat av: Maräng

Hehe! ;)

2012-03-08 @ 19:57:52
URL: http://mzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0