Jaah igen ♥

Hejjsan svejjsan bloggisen, läsare, alla våra 1000 läsare (okii kanske inte riktigt dåå...), och SÅKLART Zafiriizzen! ♥♥♥♥

Hps ni mår TIP-Top som jah, haha Linn mår oxå hur braa som helst!<33 Och nu har jah skit-mkt att säga, för jah har nt hunnit blogga på ngn vecka :s :o KLANTIGT!! Men men... nu e jah iaf häär!!! 

Igår så städade Linn min bur! xD Yeeey ♥ Det blev typ bästa staylen, för man kan ju göra buren helt olika varje gång! den e skit-kuliig nue! Stegen sitter så man går in under hjulet!! Det e as-najjs ♥♥♥ Ska visa en bild på dee sen! ;) Och vet nii? Jah ska berätta en hemlis som nt ens Linn vet!! :p Det är att ja vet en av sakerna ja ska få i julklapp av henne! :D Så här gick dee till: Linn o Emma hade varit i Forum o shoppat julklappar!! ♥♥ (till mig oxå :p) Aa men då när de kom hem skulle de slå in, o då såg ja en grejj till miiiig ;p Dee va en slags gunga (IIIIII) !! :cool: ♥♥♥♥ Kuliiiigt xD Oooo en till grejj e att igår sprang ja i hamsterbollen!! Dee va såååå nice! Sen sprang ja in där Linn gömt sina julklappar o råkade välta påsen! :p Haha, dee va första gången dee regnade julklappar på mig! Ooopsis! :D ♥ Linn glömde fota när ja sprang, men ja skickar mee ett foto på bollen sen!! ♥ Om ja nt har berättat om hamsterkalendern ngn gång så gör ja dee nue: x)) Linn har gjort en hasterkalender till miiig! ♥♥ Den e skit-najjs! Första dagen fick ja 2 godisar!! Andra dagen fick ja en toarulle mee en massa hål att krypa igenom!! :D Tredje dagen fick ja ett litet knyte att bita upp, och innuti fanns dee massa godsaker... mmmm :p Fjärde dagen fick ja en bitgrej som Linn gjort till mig! ♥♥ På den femte dagen fick ja toapapper att bita sönder!!!!! NICE!!! Har redan bitit väldigt mkt!! :o Kmr en bild på pappret sen! ;p PÅ den sjätte dagen fick ja en papper med aktiviteter för en hamster o dess ägare som Linn hittat på! Dee va t.ex att springa genom kapplabanor så snabbt som möjligt! :D Ska bli sköjj xP ♥ Och håll i er..... meeen..... igår (7 dec) blev jag ett halvt åååår (yeeeeaah) ♥♥♥ Och då fick ja en bild som Linn hade staylat på mig! :) ♥♥♥ <3333 Dee va den ja la upp i förra inlägget! Och idaa, då ska ja få en godis-sticka (YAAAAAA) ♥♥♥♥♥ Sen kmr en bild på den! :p Tääänk..... nu e jaaaa ett halvår!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jaaaa, ja e så stor, så dee e bara att fråga mig om ni behöver hjälp!! ;)

Men aja, nu va dee väl inge mer efter detta låååååånga inlägg! Nu ska väl ja gosa vidare mee Linn! <3333 Komentera gärna detta inlägg! ♥♥♥♥ Här kmr iaf lite bilder! :p

Min nystädade o nystaylade bur! ♥♥

Linn mee min hamsterboll! ♥♥ (I love to run)

Mitt tuggade papper!!

Och min godis-sticka som ja fick idag i julkalendern! ♥♥♥

Men aja, dee va väl allt dååh! ♥♥♥
Puzz o krammizzar, och speciellt till Zafira o Emma! ♥♥♥♥♥♥♥♥ Älskar eer såh jähvla mkt 4-ever!

Aja, seees!! ♥♥ //Maräng ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0